Monday, October 8, 2012

~ Survey2 tadika baru : Little Tots, Kajang

~ Salam...entry kali ni aku nak update tentang tadika baru Harris untuk next year..
   kami tukar tadika baru sebab taknak bagi Harris bosan ke sekolah/belajar...
   then..kalau boleh nak cari tadika yang ok sket...dan bercirikan islamik..
   sebab aku tkmo dia setakat tahu membaca dan mengira sahaja..
   pembangunan sahsiah dan kerohaniaan juga perlu dibentuk seawal mungkin..
   chewahhh! ahahhaa

  Sebenarnya dah lame aku survey tadika harris...
aku pilih tadika yang betul2 sesuai


akhirnya...setelah aku survey beberapa tadika berhampiran..
aku jumpe tadika yang agak sesuai...
tadika tu ialah..tadika Little Tots
dekat je dengan rumah aku..


masa kami jumpe teacher tadika itu..
dia ade terangkanlah..
subjek untuk budak 5 tahun merangkumi
subjek bahasa (malay/english), maths, sains pun ada..
ada juga iqra dan komputer..
subjek optional ada juga ditawarkan ialah 
mandarin/akaido(betul ke aku eja ni?)
tu belum confirm lagi nak amik ke tak..
akaido ni macam seni mempertahankan diri laa..


lagi satu ..yang buat aku terus pilih tadika little tots 
sebab tadika ni sediakan pengangkutan..
so..aku lega la sket
tak perlu nak pikir atau cari van nak antar harris ke rumah pengasuh..



aku snap gambar ni ..masa aku awal-awal gi survey tadika little tots..
pada setiap hari jumaat..
mereka akan buat amali solat..
tengok tu..ada budak tengah azan..
yang lain tengah praktis solat...


ruang bawah tadika little tots

agak cantik..suasana di dalam tadika...bersih je..


yang ni..bilik komputer


next year..harris akan ke tadika ni
hopefully harris dapat adapt dengan suasana tadika yang baru


tu sahaje update untuk kali ni..
bye2







No comments: